28 Mart 2011 Pazartesi

Bir kaç seyre değer fotoğraf

Arkadaş biraz çekindiğinden mi yoksa üşendiğinden mi nedir, çektiği muhteşem fotoğrafları bir türlü buraya eklemiyor yahu. Facebook nedir ya? Onun yerine ben yüklüyorum buraya, tüm fotoğraflar Ferhan Urbay tarafından çekilmiştir.
Hadi bakalım! (fotoğrafların büyük halleri için üzerlerine tıkla)


Boğaziçi Üniversitesinden.

Ortaköy Camii.

Çırağan Sarayı.

Ortaköy.

Üsküdar; Tam köprüyü çekiyordum, gel sen ayağını kadraja sok.

Üsküdar.

Savarona.

Ben dedim çek diye ama, güzel olmuş yahu :)

Alan razı veren razı ;) Ortaköy.

Favorim; Kabataş, Üsküdar Dentur İskelesi.

Boğaziçi Üniversitesi, ne olduğunu bilmediğim bina.

Ortaköy Camii.

Dolmabahçe Sarayı.

Kabataş Camii.

Ortaköy.

Kabataş-Üsküdar Motobotu.

Türkan Şoray.

Ortaköy Aşıkları.

Bu kız çok hüzünlüydü, böyle uzaklara falan bakıyordu, dedim çek gitsin ya.

Ortaköy Çarşı-pazar.

Bu çocuk neden hüzünlü böyle ya? Yazık lan.

Savarona.

Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüsü, Saatli Bina diyolar.

Ortaköy Camii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder